vineri, 7 decembrie 2007

20 de zile si locul 3 la Netstartup

Astazi am avut o zi foarte productiva. Xbox-ul pe care l-am primit de la Microsoft pentru ca am castigat locul 3 la Netstartup s-a dovedit a fi un productivity booster :D.

Suntem fericiti sa va anuntam ca vertimo.ro, proiectul pe care l-am construit in 20 de zile special pentru a-l prezenta la Netstartup a fost ales intre cei 5 finalisti si a luat locul 3. 

Bravo Misha, bravo Andrei, multumim testerilor.

Also, multumim lui Rachad pentru ca in ora de coaching pe care am petrecut-o impreuna ne-a explicat niste chestiuni foarte interesante.

2 comentarii:

Horia ~CF~ spunea...

Foarte bun si mai ales util proiectul vertimo.
Felicitari!
Eu am mai constat si dubluri la rezultate. Se pot rezolva?

Unknown spunea...

Felicitari! Care ar fi acele "chestiuni foarte interesante" de la Rachad? Please to share :D