vineri, 30 noiembrie 2007

Proiectul secret e up & running


Doamnelor, domnisoarelor si domnilor va prezentam... Vertimo

Cu multumiri pentru Misha, Andrei, Kolea, Ciprian si pentru alpha testerii care ne-au trimis feedback si sugestii, va invit sa vizitati vertimo, primul motor de cautare pe verticala pentru anunturi imobiliare din Romania.

Proiectul este in beta, asa ca daca gasiti probleme sau aveti sugestii nu ezitati sa folositi link-ul "Feedback" din partea de sus a site-ului.

Weekend placut! Noi ne ducem sa sarbatorim. 

8 comentarii:

Anonim spunea...

simply wonderful!
felicitari, echipa vertimo!

danielracovitan spunea...

huh? vertimo?

Anonim spunea...

Pentru 3 saptamani de lucru a iesit chiar bine. Eventual puteati configura si routing.yml-u pentru nicer urls !

Ceva planuri de "monetizare" a proiectului ?

Felicitari oricum :)

Anonim spunea...

Felicitari! Proiectul umple un gol in imobiliarele de la noi.
Cu cine as putea vorbi de la voi pentru un proiect online tot de imobiliare care il completeaza pe al vostru?

Anonim spunea...

Daca ar si functiona ce bine ar fi..
Searchul "cumpar apartament 2 camere in baneasa" nu returneaza nici un apartament din baneasa in schimb imi da din tot Bucurestiul.

La fel, treaba cu eliminarea duplicatelor nu merge. Am vazut anunturi aproximativ duplicate (preturi diferite).

Mai aveti de munca la el - momentan e doar o idee - pana sa devina si functional.

Mult succes!

Un pasionat spunea...

Dupa ce gasesti casa vrei sa iei un credit. Te ajut cu cateva sfaturi pentru creditele imobiliare.

Anonim spunea...

cum se pot adauga oferte?

Unknown spunea...

Mi se pare greu de folosit. Prefer un site de anunturi imobiliare clasic cum e Elephanto.ro de exemplu; mi-am vandut casa pe el si am fost foarte multumit.