marți, 27 noiembrie 2007

Late update: looking good

Salutare!

Stiu, n-am mai postat nimic de cateva zile. Ca sa ma scuz, pot spune ca am participat la 11minutes cu BrainTV, ca am terminat 2 proiecte la Brainient si am prins o raceala care m-a dat peste cap. 

Asadar: proiectul secret este cam 90% functional. Mai avem ceva probleme cu unul din grabbere, in rest toate bune si frumoase.

Alpha testerii si-au facut treaba asa ca am primit o tona de feedback. Multumim. Keep it coming.

All in all, pe 30 noiembrie la ora 00:00 lansam proiectul la apa. Abia astept!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari echipei

Anonim spunea...

Pentru un proiect asemănător am scris
un scrapper bazat pe un scanner
la nivel de html care evaluează
expresii asemănătoare cu hpath.
Notabil e că scannerul funcţionează
pe un stream de html şi că nu
se parsează fişierul html în sensul
clasic. Pentru că e scris în c++
e şi foarte rapid.

Pentru că se evaluează o expresie
asemănătoare xpath avantajele sunt
duble:
1) e uşor de formulat ce anume interesează din fişierul html.
2) scrapperul e rezistent la
schimbările de formatting (apropos, voi cum rezolvaţi problema asta?)

Mai multe detalii şi un test online la http://htmlpath.cremarenco.com

Oricum multă baftă!