joi, 8 noiembrie 2007

Day4: Interfata si nume

Dupa cum spuneam ieri, ne-am apucat de desenat layout-ul pentru site. Am inceput cu un desen facut in creion pe o hartie A4. Am incercat sa spargem site-ul in bucati, sa vedem ce elemente sunt necesare, le-am prioritizat si uite ce-a iesit:















Dupa cateva ore de Photoshop, de la ce vedeti mai sus, am ajuns la asta:


















Asteptam critici / sugestii / feedback.

Cred ca avem si un nume final, dar nu suntem 100% convinsi ca este cel potrivit. Ne mai gandim.

Also, ne-am apucat de baza de date, grabber si user registration / login & account.

Stay tuned!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu uitati de un link pentru cautare avansata ;)

Anonim spunea...

> Cred ca avem si un nume final, dar nu suntem 100% convinsi ca este cel potrivit.

http://server.rotld.ro/cgi-bin/whois?whois=realbrain.ro | http://server.rotld.ro/cgi-bin/whois?whois=realestatebrain.ro

Anonim spunea...

Eu as alege un nume mai ciudat, mai web 2.0, din care sa nu reiasa neaparat legatura cu domeniul imobiliar.

Unknown spunea...

1. Nu prea stiu pe cineva care sa caute dupa un pret minim, crezi ca e cineva care vrea sa refuze pretul cel mai mic pentru ceea ce cauta ?

2. Localitatea este foarte importanta

3. Poate va ganditi sa treceti chestiile cu metrii patrati in cautarea avansata, ca sa para mai simplu