miercuri, 7 noiembrie 2007

Day3: depistarea problemelor majore

Astazi ne-am jucat un pic pe cateva saituri de imobiliare de la noi ca sa depistam problemele majore. Nu mare ne-a fost surpriza cand am descoperit ca putem face o lista luuunga de probleme care trebuie rezolvate.

Dar, for the sake of simplicity, am facut o lista cu problemele majore si o sa incercam intai sa le rezolvam pe-astea.

1. Interfata utilizator:
- Homepage-uri aglomerate si fara informatie relevanta
- Metode de filtrare ineficiente, complicate si cu probleme

2. Content
- Anunturi duplicate
- Anunturi expirate

3. Design
- prea multe bannere
- construite "in ciuda utilizatorului", ca sa-l citez pe Vivi

Am desenat si un wireframe of concept, adica cum credem noi ca ar trebui sa arate saitul. Scanez ce-am desenat si revin un pic mai tarziu.

Niciun comentariu: