vineri, 9 noiembrie 2007

Day 5: Updates

Au trecut 5 zile de cand ne-am apucat de Proiectul Secret. Cum stam? Pai sa vedem:

1. Am ales sa dezvoltam pe Symfony Framework. E rapid si stabil.
2. Am terminat baza de date
3. Am terminat user registration / account & login
4. E gata HTML-ul pentru prima pagina
5. Ne-am apucat de filtrele de cautare.

Saptamana viitoare ne apucam de grabber, terminam layout-ul pentru rezultate si speram sa avem o versiune alpha cam la sfarsitul saptamanii. Cei care doresc sa fie alpha testers sa trimita un email pe emi[at]brainient[punct]com.

Dupa atata munca, mergem sa ne relaxam. Maine plecam cu totii (adica brainientii si braintivistii) la Sibiu, la zapada si concert Scorpions.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce se mai intampla cu proiectul? Cum evolueaza? Ce nume ati ales?