luni, 12 noiembrie 2007

Day 6: Despre planning si un mic update

Astazi am tras tare si am terminat o gramada de chestiuni importante:
1. Am facut o planificare riguroasa a proiectului ca sa fim siguri ca suntem gata la timp
2. HTML-urile principale ale site-ului sunt gata
3. Ne-am apucat de grabbuit unul din cele 3 site-uri
4. Am finalizat interioarele (adica layouturile) pentru toate paginile site-ului
5. Am facut un mic brainstorming in care am vorbit despre grabber. Ce-am discutat:
a. Grabbuirea sa se faca live sau periodic? 
Live e bine pentru ca sunt luate cele mai recente anunturi (si cu un sistem bun de caching user-ul nici nu va simti diferenta)
Periodic e bine pentru ca aruncam datele in baza de date si putem prelucra informatia foarte misto.
Voi ce ziceti?
6. Am ales un nume, dar nu vi-l zic inca :).
Planul nostru de bataie arata cam asa:















Daca nu ne tinem de treaba sa ne trageti de urechi. De fapt nu-i nevoie, suntem baieti seriosi ;)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Emi, putin offtopic: ce soft folositi pentru project planning?

In ceea ce priveste grabbing-ul cred ca ar fi mai simplu pentru voi sistemul live, in sensul ca cel care se va ocupa de administarea site-ului va avea mai putin de munca. Insa din punctul de vedere al utilizatorului ar fi mai indicat sa primeasca informatii "prelucrate".

Emi Gal spunea...

cosmin, folosim goplan (goplan.info).

legat de grabber, mersi. ne mai gandim si noi :)

Anonim spunea...

Ce se mai intampla cu proiectul? In ultimele 2 zile nu ati mai facut nimic? :P

Emi Gal spunea...

n-am stat degeaba, doar ca n-am avut eu timp sa scriu pe blog :). sorry, promit ca o sa fiu mai consecvent de-acum incolo :D