marți, 20 noiembrie 2007

Day 12: RNC sucks big time

So, dupa lungi discutii telefonice cu doamnele de la RNC, am aflat ca ieri nu s-a lucrat in aceasta institutie, drept urmare cererea a fost procesata abia astazi.
Vesti bune! Domeniul a fost activat. In schimb, am vrut sa schimbam nameserverele, ca sa gazduim saitul pe un server din Romania. Ia priviti aici: 


Scrie ca "Modificarile de nameservere se pot face dupa 24 de ore de la inregistrarea domeniului". 

Of of, mai mai.

Anyway, ca sa nu va mai facem sa asteptati, o sa punem aplicatia pe un subdomeniu brainient si va trimitem datele de acces.

Si... cine stie... poate maine putem si noi sa schimbam nameserverele. Poate.

4 comentarii:

Anonim spunea...

emi, mai e loc de un alpha/beta tester? andrei [at] idevelop.ro

Anonim spunea...

Va felicit pentru proiect. V-am urmărit in "secret". Mi-a placut cum ati lucrat si este o lectie deschisa de planificare a unui site. Succes!
petru

Adrian spunea...

Emi, nu ti-o mai zic pe aia cu "expect the unexpected" in .RO, ca probabil o stii deja. ;)

Emi Gal spunea...

@andrei. te-am trecut pe lista
@anonim. multumim, si ne pare bine ca ti-am fost de ajutor
@adrian. nu-i nevoie. am invatat. btw, m-am informat. Media de varsta a doamnelor de la RNC e de 40 de ani. Interesant, nu? :)